network

Winbooks Connect

Samenwerkingsplatform voor de Fiduciaire en zijn klanten

Wat is Winbooks Connect ? – Winbooks Connect is een samenwerkingsplatform dat de Fiduciaire in staat stelt om op een efficiënte manier met zijn klanten samen te werken. Facturen worden door de klant rechtstreeks naar het portaal verstuurd. Dit kan via upload, per e-mail of automatisch via een scanner. De accountant ontvangt een bericht zodra de facturen voor verwerking klaarstaan. Dankzij deze digitale uitwisseling van documenten tussen boekhouder en klant kan het dossier op regelmatige basis worden bijgewerkt. De klant kan op elk moment de bij te boeken facturen naar zijn boekhouder verzenden zonder zich daarvoor te moeten verplaatsen.

Automatisch boeken – Indien de Fiduciaire over de Virtual Invoice module beschikt worden de boekingsstukken automatisch verwerkt en dient de boekhouder enkel het boekingsvoorstel te bevestigen.

Agenda met dossiergerelateerde taken – Een boekhoudkalender biedt boekhouder en klant de mogelijkheid om alle dossiergerelateerde taken bij te houden. Wettelijke vervaldata worden automatisch door Winbooks Connect gegenereerd.

Dashboard – Het dashboard in Winbooks connect biedt de klant een up-to-date overzicht van boekhoudkundige KPI’s van de onderneming. Grafieken zorgen voor een eenvoudige weergave en een vlotte interpretatie van deze indicatoren.

Efficiënte en gecentraliseerde communicatie – Dankzij de berichtenfunctie van Winbooks Connect wordt de dossiergerelateerde communicatie sterk vereenvoudigd. Geen ellenlange e-mails meer, vragen met betrekking tot facturen en andere boekingsstukken worden binnen Winbooks Connect afgehandeld en blijven daarom voor zowel boekhouder als klant steeds beschikbaar.

Een permanent dossier – Via het permanent dossier zijn alle dossiergerelateerde stukken te allen tijde beschikbaar. Statuten, leverancierscontracten, notulen van de algemene vergadering en andere documenten worden in digitale vorm in het dossier opgenomen en blijven voor klant en accountant binnen handbereik.

Gratis facturatiemodule – Kleinere ondernemingen en managementvennootschappen met een beperkt aantal verkoopsfacturen kunnen gebruik maken van de gratis facturatiemodule. De facturatiemodule biedt de klant de mogelijkheid om facturen rechtstreeks naar de bestemmelingen te versturen. Daarenboven worden de facturen automatisch in het Winbooks Connect portaal opgenomen voor verwerking.

Begeleiding bij de implementatie – Wij zijn ervan overtuigd dat Winbooks Connect de samenwerking tussen de fiduciaire en haar klanten sterk zal vereenvoudigen. De klant beschikt over een virtueel dossier dat 24/7 beschikbaar is. Daarenboven is hij of zij in staat om de accountant op regelmatige tijdstippen en op een eenvoudige manier alle boekingsstukken te bezorgen. De accountant kan het dossier hierdoor ook efficiënter beheren en up-to-date houden.

Daartegenover staat dat u als accountant misschien niet onmiddellijk staat te trappelen om uw klanten te begeleiden bij de implementatie en het gebruik van Winbooks Connect. Om uw klanten op een doeltreffende manier met Winbooks Connect op weg te helpen voorzien wij daarom een “onboarding formule”. Hierbij gaan wij eerst na of de IT-infrastructuur bij uw klant aan de vereisten voldoet en wordt het dossier in Winbooks Connect geactiveerd en geparametriseerd. Zodra deze technische materie achter de rug is zorgen wij voor de begeleiding van uw klant bij het gebruik van Winbooks Connect. Zo bent u er zeker van dat uw klant snel en deskundig op weg wordt geholpen.

WENST U MEER INFORMATIE ?

Blijft u na het lezen van de informatie op onze site toch met vragen zitten?
Twijfelt u of een bepaalde oplossing voor uw bedrijf wel de juiste is ?
Contacteer ons om samen naar naar een geschikte oplossing te zoeken.

MAIL ONS
+32(0)3 297 08 40